Úvod   | O nás     | Internet    | Televize    | Telefon     | Balíčky služeb    | Wi-Fi shop    | Zákaznická podpora    | Kontakty  

 

Zákaznická podpora:

Vysvětlivky ke smluvním dokumentům: uvedené dokumenty jsou pouze standardní a všeobecné návrhy. Přesné znění je k dispozici na Zákaznickém centru naší firmy, nebo na vyžádání. Obsah dokumentů se může měnit dle lokality, nebo akční nabídky v dané lokalitě.

 
Ceníky:
Kompletní ceník služeb
 
Smluvní dokumenty:
Smlouva o poskytování služeb elektronických komunikací
Vzor výpovědi služeb Cznet
Souhlas vlastníka nemovitosti s umístěním sítě elektronických komunikací
Formulář odstoupení od smlouvy
Vzor výpovědi služeb u jiného operátora
 
 
 
Obchodní podmínky:
Všeobecné obchodní podmínky platné od 8.2.2014
 
Oznámení:
Typy rozhraní služeb
 

Pokrytí a dostupnost služeb:

Praha a okolí (orientační mapa dostupnosti služeb)

 


Zobrazit místo Praha a stredni cechy na větší mapě

Jižní čechy (orientační mapa dostupnosti služeb)


Zobrazit místo Jizni cechy na větší mapě

 

Technická část:

Nejčastější závady u uživatelů:
Nejčastejší závadou u bezdrátových zařízeních bývá kolísání napětí u zákazníka, čímž se může klientské bezdrátové zařízení dostat do stavu, kdy přestane reagovat. Řešením je toto zařízení vypnout/zapnout. Tento úkon provedete vypojením ze zásuvky a opětovným zapojení. Pokud ani toto nepomáhá, je třeba zařízení vyměnit, což provedou naši technici.

Informace o Vašich službách a platbách:
Pokud Vás zajímá aktuální stav Vašeho účtu, potřebuje kopii Vašeho daňového dokladu za objednané služby, přihlášte se s Vašim ID a PINem, který jste obdrželi při podpisu účastnické smlouvy. (pokud jste neobdrželi Vaše číslo ID a PIN, kontaktujte nás e-mailem: kancelar@cznet.cz ).

  
Testovací nástroje:
Speedtest.net (server Ispalliance)

Nejnovější DNS servery:
Primární DNS: 10.200.200.6
Sekundární DNS: 10.200.200.10
Alternativní DNS Google: 8.8.8.8
Doporučujeme využívat jen tyto DNS servery.
 
Omezení na portu 25 tcp
Vzhledem ke SPAMům, které se velmi rychle šíří, jsme byli nuceni omezit všem odchozí port 25, kromě zákazníků s veřejnou IP adresou. Je tedy nutné využívat jako smtp server: SMTP.CZNET.CZ, nebo používat jiný odchozí port, případně IMAP, které využívá jiné porty. Nastavení např. GMAIL pro MS Outlook.
 

Nevíte si rady s nastavením našich služeb? Kontaktujte nás...

Dovolujeme si informovat zákazníky, že poskytujeme technickou podporu na námi dodané zařízení. Na zařízení zakoupené jinde bohužel technickou podporu neposkytujeme.

Pro technické (neurgentní) dotazy jsme tu pro Vás v pracovní době: Po-Pá, 8-17 hod. na tel. 226 517 205.
Pro urgentní dotazy a v případě nefunkčnosti služeb mimo pracovní dobu Po-Pá, 17-23 hod.,svátky a víkendy 8-23 hod. nás kontaktujte na tel. 226 517 205, kde nám zanechte vzkaz, který bude obratem odeslán technikům jako hlasová zpráva emailem. Technici Vás budou nejpozději do 60 min. kontaktovat na uvedené tel.číslo. Také je možné volat na mobil technika tel.: 776 899 993
 

 

 

 

Cznet.cz | Pod Vodárenskou věží 2 | 182 00 Praha 8 | Tel: 226 517 200 | Email: info@cznet.cz | Web: www.cznet.cz